Een webpagina tonen in een script, kan dat?

Begonnen door Zohra ( ͡° ͜ʖ ͡°) Boelhouwers · 0 Antwoorden
Geplaatst: 3 maanden geleden
Op mijn website https://gratisadverteren.blogspot.com een probleem met de i-frames. Omdat het oorspronkelijk een template is dat is gebouwd om video websites mee te maken, heeft de maker van het template ervoor gezorgd dat álle i-frames in één standaard formaat getoond worden, omdat ze er van uitgegaan zijn dat dit template puur voor video;s gebruik zou worden.

Ik heb er zoals je ziet iets heel anders van gemaakt, maar als ik bijvoorbeeld een formulier of een ander widget, dat middels een i-frame geplaatst moet worden, op een webpagina binnen mijn site wil plakken, dan wordt dat ALTIJD in dat vaste formaat getoond zoals het in het template verwerkt is.

Ik vind dit natuurlijk niet mooi, dus kwam ik op het idee van een scriptje. Op mijn site heb ik een chat widget, dat widget zorgt ervoor dat de chatroom vanaf een andere site binnen dat widet geladen wordt en zo dus heel mooi toont.

Dit is het chat scriptje:

<script id="cid0020000229431837476" data-cfasync="false" async src="//st.chatango.com/js/gz/emb.js" style="width: 832px;height: 550px;">{"handle":"gratisadverteren","arch":"js","styles":{"a":"0084EF","b":100,"c":"FFFFFF","d":"FFFFFF","k":"0084EF","l":"0084EF","m":"0084EF","n":"FFFFFF","p":"10","q":"0084EF","r":100,"fwtickm":1}}</script>

Nu heb ik een webshop op https://arhoz-zohrt.pixels.com is het mogelijk om deze webshop in een zelfde soort scriptje te verwerken? Zodat het niet in een i-frame laadt, maar net zoals de chat middels een javascript? Dan ben ik dat probleem met een omleiding kwijt.

Nu heb ik zelf van Javascriptjes niet zoveel kaas gegeten. Hoe zou ik dit dan moeten doen?

Ik vroeg me af hoe ik zoiets kan maken voor bijvoormeeld mijn webshop op arhoz-zohrt,pixels.com

Is het mogelijk die pagina binnen een zelfde soort scriptje te plakken zodat ik op die manier het i-frame probleem kan omzeilen? En zo ja, is dat erg ingewikkeld?